فلیق
فلیق
در وبلگ ما چون نظری همت خواه که گذرگه اینترنت جهان خواهد بود
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلیق و آدرس fligh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مژده مژده !
با ارسال یک پیامک خالی به شماره‌ی بنده
از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید !

Fligh.loxblog.com****

همتون تنهايين...همراه اول دروغ ميگه!! . . . . . ايرانسل

Fligh.loxblog.com****

كليدي ترين پرسش حیف نون: نميدانم هرسال كه ميگذره آيايك سال به عمرمن اضافه ميشه يايك سال ازعمرم كم ميشه؟

Fligh.loxblog.com****

دو تا BMW با هم ازدواج مي كنن بچشون سمند ميشه چون ازواجشون فاميلي بوده

Fligh.loxblog.com****

5 حقیقت زندگی:

1.بازبونت نمیتونی همه ی دندوناتو لمس کنی(توی یک لحظه)

2.اونقدر احمقیکه الان داری این کار رو میکنی

3.الان نیشت بازه

4.اونقدز خری که هنوز هم داری میخندی

5.توفکر اینی که واسه یکی احمق تر از خودت بفرستی

Fligh.loxblog.com****

دیکتاتور کیست؟بچه ای است ۲ ساله
که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!

Fligh.loxblog.com****

روزی پسری به دختری گفت با من ازدواج میکنی گفت نه.-و پسر سالها با خوبی و خوشی زندگی کرد

Fligh.loxblog.com****

اولین بار که تو عمرم تقلب کردم :
سال اول ابتدایی ؛ امتحان ریاضی :
پیس پیس (خطاب به جلویم) :
گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش ؟
جلوییم : چپ !!!
من : چپ کدوم طرفه ؟

Fligh.loxblog.com****

من الان بالای یه برج وایسادم،شوخی هم ندارم.اگه بدونم دوستم نداری همین الان از همین بالا...

با آسانسور میام پایین

Fligh.loxblog.com****

میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟!!

Fligh.loxblog.com****

مامانم در طول شبانه روز فقط یکبار بهم میگه مهندس
اونم آخره شباست که صدام میزنه مهندس بیا آشغالا رو بزار دَم در!!!

Fligh.loxblog.com****

به ده دلیل دوست دارم 9تاش رو نمیدونم اون یکی هم یادم رفته

Fligh.loxblog.com****

زندگی مثل بازی شطرنجه

.

.

.

البته تو هنوز بچه ای برو همون منچتو بازی کن

Fligh.loxblog.com****

گر محکم و مستمر بگوزی مردی!

بی خوف و خطر اگر بگوزی مردی!

مردی نبود به گوشه ای گوزیدن!

در جمع اگر بلند گوزی مردی!

(بابا طاهر گوزو)  

Fligh.loxblog.com****

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد

.          

.

.

بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم

Fligh.loxblog.com****

نام شوهر در زمان های مختلف:

زمان آشنایی:مرد رویاهام

زمان نامزدی:عشقم

زمان ازدواج: هم نفسم

بعداز1ماه:جان دلم

بعداز2ماه:سایه سرم

بعداز3ماه:شوهرم

بعداز1سال:آقابالا سرم

بعداز2سال:بخور و بخواب

بعداز3سال:نره غول

بعداز4سال:لندهور

پنج سال به بعد:مرتیکه نفهم بی شعور مفتخور نمک به حروم

Fligh.loxblog.com****

دولت برای کاهش قیمت تخم مرغ به خروس های ولگرد وام ازدواج می دهد

Fligh.loxblog.com****

میدونی اسکل به کی میگن...برو پایین

.

.

.

میدونی به کی میگن بروبالا

Fligh.loxblog.com****

اگه گفتی فرق تو با گاو چیه؟

.

.

.

شوخی کردم دوتاتون هیچ فرقی ندارین

Fligh.loxblog.com****

یه بار یه پسر و یه دختر میرن تو زیر زمین

...

...

...

...

توکجا میری،فوضول!

Fligh.loxblog.com****

داخل عروسی اقوام داماد میخونن:نون و پنیرو نعنا مادر عروس شد تنها...

پدر عروس بلند میشه میگه:نون و پنیروپونه پس من چسم توخونه

**Fligh.loxblog.com**

5 حقیقت زندگی:

1.بازبونت نمیتونی همه ی دندوناتو لمس کنی(توی یک لحظه)

2.اونقدر احمقیکه الان داری این کار رو میکنی

3.الان نیشت بازه

4.اونقدز خری که هنوز هم داری میخندی

5.توفکر اینی که واسه یکی احمق تر از خودت بفرستی

Fligh.loxblog.com****

فرداروز هوای پاکه.وجدانا یه فردا رو نگوز!!

اینSMSرو واسه 5گوزوی دیگه بفرست تا در جشن"گوزو نگوز"سهیم باشی.قطع کننده زنجیره نباش

Fligh.loxblog.com****

خداوندا : لطفاً کمتر با ما حکمت انگیز برخورد کنید...هی منظورتان را نمیفهمیم هی حرص میخوریم!!

Fligh.loxblog.com****

آیا میدانید:

قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی بااسلحه ای در حالت رگبار است؟؟؟

Fligh.loxblog.com****

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !

Fligh.loxblog.com****

عید سعید قربان لغو شد(ستاد روحیه دادن به گوسفندان)

Fligh.loxblog.com****

زیبایی های دنیا به دو قسمت تقسیم می شوند
1-
با چشم نمی توان دید
2-
اصلا وجود ندارد

Fligh.loxblog.com****

عرعرعربه من میگن خر!

یه عمره که خرهستم

همیشه بار بر هستم

خر که میگن من هستم

گوشی موبایل به دستم

در حال خوندن هستم

Fligh.loxblog.com****

صفایی ندارد ارسطو شدن،خوشاپرکشیدن و پرستوشدن.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 / 3 / 1391برچسب:ا س ام اس پیام خنده دار, ] [ 22:47 ] [ مسعوداسدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام مسعودم والا میگن ادم باحالی هستم.این ولاگم زدم که هرکی میاد توش شاد بره بیرون.نظر هم یادتون نره.یکی داره صدام میزنه من برم. کیه،کیه،کیییییه.....
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 2058
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس